lørdag den 13. august 2011

Græsenke - igen, igen

Kæreste er startet på gymnasielærergerningen igen efter sommerferien, og det betyder nogle lange dage alene hjemme i en verden, hvor alle jeg kender studerer og/eller arbejder. (Åh, glæden ved at være 'aktivt jobsøgende')

Og i denne weekend er han på mandetur med 5 andre i et sommerhus et sted langt herfra (ja, Jylland) og kommer først hjem i morgen.

Så det er i den grad en tid til venten i disse dage. For mine venner og veninder skal ikke belemres med mig 24/7 - og normalt har jeg ikke noget imod at være alene. Men af en eller anden grund er mit humør lidt gråt i øjeblikket. Derfor venter jeg.

På solskin og (sen)sommer
På to streger i stedet for én
På et knus
På et job (eller bare en jobsamtale)
På at komme i lidt bedre humør.

(Og på at kunne skrive bedre indlæg!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar