tirsdag den 23. august 2011

... nu med job!

Jeg har simpelthen fået fuldtidsarbejde fra på fredag og året ud.

Et sted, jeg godt kan lide med mennesker, jeg har arbejdet (succesfuldt) sammen med før. Og arbejdsopgaver, der kommer til at se super godt ud på CVet, samt kræver at jeg tænker. I love it. (Kæreste er meget glad på mine vegne, men er samtidig sikker på, at hjemmet fra nu af vil mangle hjemmebag, madplaner og nyvasket tøj)

Hold nu OP hvor er det den bedste følelse i verden at nogen kan bruge en til noget.

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke, det var da superfedt for dig!

    Bedste hilsner fra Pernille

    SvarSlet
  2. Takker - det er virkelig den bedste følelse i verden.
    ... ps: god vind med det virkelige livs projekter! Kan sagtens forstå, at blogning må tage en pause.

    SvarSlet