mandag den 25. juli 2011

(U)forklarligt raseri

Jeg har brugt min sidste officielle feriedag OG dagen i dag på at være edderspændt rasende. Og skuffet. Og ked af det. Og rasende igen.

(Med andre ord er jeg den pERfekte kæreste i disse dage)

Årsagerne fortaber sig til dels i tågerne, men mon ikke det handler om at jeg ikke synes, at noget-som-helst lykkes i øjeblikket. Det er totalt egoistisk og har intet at gøre med alle de forfærdelige ting, der sker i Norge, Afrikas Horn og andre steder. (Så faktisk har jeg det også skidt med mig selv over ikke at kunne se ud over egen navle)

Vejret er noget lort. Sådan er det bare. INGEN bliver gladere mennesker af gråvejr. Ingen.

Ferien er slut. Det betyder at jeg atter er jaget vildt for Anden Aktør og alle andre. (Det er jeg ikke bare træt af, men har også kvalme og ondt i maven over)

Ting, Kæreste og jeg håbede på, blev ikke til noget alligevel i denne måned. For 'noget' kan godt være en uge for sent på den, uden at det åbenbart betyder noget. Suk.

Sol, et job, og medvind generelt må meget gerne komme denne vej. Snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar