tirsdag den 14. juni 2011

Puha

Livet er ikke verdens bedste pt. Mest fordi, det dér aktivering sutter seriøst røv bolsche. Og der er 3 uger tilbage.

Men også fordi, jeg (min krop) når at glemme fra gang til gang, hvor ondt det faktisk gør sådan ca. en gang hver 29. dag, når der er hovedrengøring i livmoderen. Jamen altså. Det er da for åndssvagt at skulle tage 2 gange Panodil og 2 gange Ipren 4 gange i døgnet i halvandet døgn. (Det er den dosis, der skal til, så smerterne kommer nogenlunde under kontrol og jeg kan om ikke slappe af, så i al fald nogenlunde samle tankerne og ikke ligge krummet sammen ved grådens rand)

Hvis der er nogen, der kan gode tricks mod den slags, der ikke involverer indtag af hormoner, er jeg all ears. 

1 kommentar:

  1. Stakkels dig, seriøst! Kender desværre ikke mirakelkuren. Ville bare sige tak for kommentaren ovre hos mig, du har helt ret.
    God bedring fra Pernille

    SvarSlet