mandag den 2. maj 2011

Badeværelsesprojekt - sæt i gang!

ÅHR YEAH! Endelig, endelig, endelig, ENDELIG!

Håndværkerne mødte i formiddags (håndværkerformiddag = 8.15) for at tage aftale de praktiske detaljer og gå i gang med afdækning af gulve og opbygning af spritnyt badeværelse. (Hvilket er grunden til, at jeg sidder på det nærmeste bibliotek og skriver dette. Og netop har oplevet det fantastiske syn af en mand, der tog en af de tilgængelige aviser fra bibliotekets rack og styrede målrettet mod toilettet. Lovely.)

De næste 15 arbejdsdage (jaja, lad os nu se, ikke!) har de tænkt sig at ankomme mellem kl 7 og 7.30 og arbejde videre. Og videre. Indtil vi får et fint, nyt badeværelse.

Hvilket bliver det første badeværelse jeg får, siden jeg flyttede hjemmefra. Det er nemlig vores og kun vores (eller, egentlig mest vores udlejers, men nu er det jo ikke ham, der bor i lejligheden). Det skal ikke deles med resten af opgangen eller gangen, og det befinder sig hverken i kælder eller på loft. Det E R simpelthen bare en del af lejligheden. Hvilket bliver intet mindre end fabelagtigt.

Specielt fordi det frigiver plads i køkkenet, når brusekabinen fjernes. Plads som kan indtages af køleskabet - og dermed give mulighed for at installere en slags bardisk/bordplade/arbejdsstation. Og hylder.

Jeg lover at tage billeder løbende. Til gengæld må man gerne sige til, hvis man har gode idéer til, hvor jeg skal tilbringe mine dage indtil jeg igen kan være derhjemme. Helst gratis steder. Ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar