onsdag den 27. april 2011

Forårsglæde og andre snarlige nyskabelser

Det er nærmest kriminelt godt vejr i øjeblikket og slet, slet ikke den slags, der får én til at meget gerne ville blive inde og hovedrengøre hele lejligheden.

Den trænger ellers.

Men faktisk kan det godt være, den må vente sådan ca. 15 arbejdsdage. Projekt Badeværelse starter nemlig i næste uge. (Og kommer til at resultere i noget jeg ikke har haft siden jeg flyttede hjemmefra. Nemlig et rigtigt badeværelse, men toilet, håndvask og bruser, som er i lejligheden og ikke skal deles med andre end dem, der bor her eller som kommer på besøg.) Det giver også mulighed for at få bedre bordplads i køkkenet, når brusekabinen flytter. Og for at lave lidt om i soveværelset.

Det bedste af det hele? Vi skal ikke betale for noget. Det er udlejer, der har lånt penge i andelsforeningen for at få det gjort. Til gengæld kan vi fint vælge fliser, armaturer og alt muligt andet. For "vi har tydeligvis bedre smag end mig", sagde han.

FANtastisk at det ENDELIG bliver til noget.

Også fordi det er en glimrende undskyldning for at være alle mulige andre steder (læs: boligforretninger, IKEA, gallerier, hos venner, i parker eller med løbeskoene på rundt i København), så jeg ikke får helt ligeså meget ø-kuller, som jeg havde før påske.

Som i øvrigt forløb smukt. Amsterdam var  - som tidligere nævnt - vidunderlig, også selvom Kæreste var syg. Det blev han i øvrigt igen efter vi kom hjem, så derfor tog jeg solo til homo-påskefrokost-fest hos ny veninde. Muligvis årets fest med masser af dans, drinks og lir (jaja, det gælder ikke, når de mænd, der bump'n'grinder på éen er homoer). Og hvor går man ellers hen og får at vide gentagne gange at "det dér 70er look er SÅÅ sexet" (højtaljede, überstramme Whyred kasse-jeans, hvid Chloe-skjorte, kernelæderbælte og glat-fønnet hår)

Og muligvis årets tømmermænd dagen efter. Men hvis det er prisen, kan jeg i den grad godt leve med det. Særligt fordi tømmermænd sker så sjældent. Sjældnere, faktisk, end spontane fester.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar