mandag den 7. marts 2011

Revenge of the Hausfrau

Jeg har brugt weekenden som græsenke på at være vaskeægte Hausfrau (anno 2011 hvor løb og styrketræning også hører med)

Kæreste brugte weekenden på at lege vampyr med en masse andre voksne et sted på Fyn (jeg sværger: det sagde han INTET om første gang vi mødte hinanden. Eller anden. Eller tredje.) Så jeg havde en hel, lang, tom weekend med mig selv.

Som den eneste i vennekredsen, der ikke har job, børn, pligter og diverse muligheder for spontane lørdagsplaner er der ligesom grænser for, hvad jeg kunne finde på at bruge tiden på. Eftersom jeg har haft snart 1½ måned til at lave ingenting.

Derfor har jeg:
- oprettet blog (beklager i øvrigt de første par, lidt blå, indlæg. Skal vi ikke bare sige PMS?)
- vasket ALT tøj i den store vasketøjsspand
- gjort rent i hele lejligheden
- støvsuget hele lejligheden
- købt og arrangeret friske blomster
- lavet mad
- løbet og trænet
....
- og så er jeg gået ind i en dør. Seriøst. Ind i en DØR. Mens jeg var alene hjemme. Det havde da været en bedre historie, hvis jeg vagt og underkuet kunne sige 'Nej, jeg gik bare ind i en dør. Klodsede mig' til venner med et nervøst blik mod kæreste. Ligesom dengang i 5. klasse, hvor jeg gav mig selv et seriøst blåt øje ved at cykle direkte ind i en parkeret bil - og overbeviste lærerne om, at Kim havde slået mig. Altså ind til de skulle til at skælde Kim ud. Så fortalte jeg sandheden. (Nej, SELVFØLGELIG synes jeg ikke, vold er sjovt)

Gad vide om universet forsøger at fortælle mig noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar