onsdag den 13. april 2011

Ting jeg glæder mig til

- søndag. Hvor Kæreste kommer hjem fra noget der virker som 100 dages studietur med sine 2.g klasse
- lørdag. Hvor der er mega-homo-fest. Læs: jeg skal danse hele natten
- tirsdag. Hvor turen går til Amsterdam på længe ventet og tiltrængt miniferie med Kæreste.

Men ikke mindst glæder jeg mig så meget til i aften, hvor jeg er heldig nok til at skulle tilbringe tid med yndlings-veninde. Først på Fiskebaren (som jeg har sukket længselsfuldt mod siden den åbnede) og siden til noget fancy gallapremiere på Cph Pix - rygterne siger rød løber, så jeg tror den nye sølvskjorte skal flashes.


- lækker mad, lækre damer (altså os, selvfølgelig), lækre planer og ikke mindst: bolignørd-himlen med en indretning, der er mindst lige så skøn som maden (efter sigende) er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar