fredag den 1. april 2011

Og det er heldigvis ikke en aprilsnar!

Så kom den ENDELIG!

Bedømmelsen. Afgørelsen. De ord, der determinerer, hvor meget min tid, mit arbejde og de 110 normalsider speciale har været værd.

Tilsyneladende har det ikke været spildt noget af det. For det er absolut nogle akademiske plus-ord, der bliver brugt i løbet af de 3 siders bedømmelse. (Fx på udmærket vis, godt, krediteringsværdigt, perspektivrigt, åbenlyse kvaliteter, klar akademisk standard og klart bestået)

Og ja, jeg ved godt, at i Janteland skal man liiiige passe lidt på inden man gør sig selv alt for god, men nu er det jo andre end mig, der har skrevet ordene i første omgang.

Og når de andre siger, jeg har været dygtig, så tror jeg på det (men først når de andre har sagt det!)

Så Kæreste kom hjem til en frk. Mag.Art. med pencilskirt, tårnhøje Marc Jacobs pumps og knaldrød læbestift, der havde champagne på køl og fyldte chokolader på bordet.
Tænk noget i denne retning (med noget mindre bryster, men ellers...):


Han blev ret overrasket, men endte med at invitere mig på den lokale, fabelagtige cocktailbar kitjn til et par fabelagtige drinks (Dark and Stormy er noget i retning af afhængighedsskabende)

Ah, en aften, hvor man nipper til en veltillavet drink, planlægger ny-booket påsketur til Amsterdam med Kæreste og har lidt tid til bare at nyde livet. Det ér livet.

Så er Jante og alle de andre, der siger at man ikke må tro for meget om sig selv, bare komme an. For sådan en aften, hvor de andre har sagt man er dygtig, er det ok at rose sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar