onsdag den 6. april 2011

Yndlings-damer

... er de bedste i verden!

Både dem, der har kendt en i 10 år og bare VED det, når man forsøger at bullshitte. Og dem, der bidrager til ens liv (og visa versa) på alle mulige måder og områder.

Og det allerbedste er, når der kommer nye til flokken. De sidste 8 måneder har min niece (Kærestes søsters pige) helt afgjort fået en fast plads i rækken af yndlings-damer.

I går babysittede jeg for første gang (hvor det ikke var aften og hendes forældre var på kæresteaften og hun sov sødt). Og selvom der var tårer og gråd, da hun opdagede, at Mor ikke var hjemme - så endte det hele lykkeligt og vi fik mindst ligeså meget avokadomos indenbords som udover ansigt, bord, hænder og mine bukser.

Hun er simpelthen det sødeste i verden. Men det synes jeg jo grundlæggende om alle mine veninders børn. Hvilket nok siger mere om dem og deres indstilling til forældrerollen end om børnene an sich...

(Skruk? Hvem mig?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar